create-adshel-sv-3.jpg

Inspiration – Create-kampanjer

Utomhusreklamens kreativa möjligheter är en viktig anledning till att den är effektfull och dröjer sig kvar i människors medvetande. Utan att vara påträngande eller störande. Här har vi samlat kampanjer som har skapat stark varumärkeskännedom med snabb och bred räckvidd över hela landet. Kampanjer som har nyttjat den smarta tekniken och de digitala möjligheterna för att skapa extra relevans och interagera med sina målgrupper. Och kampanjer med imponerande wow-faktor som gått utanför ramarna och överraskat sin publik.

Netflix

Tryck på playikonen för att se hur Netflix använde allt från 3D och AR till stora projiceringar för att ta ut deras budskap om Stranger Things 4.

Läs mer om kampanjen här.

Tryck på playikonen för att se hur Coca Cola tog ut sitt budskap om Fanta vid halloween 2021.

Läs mer om kampanjen här. För sin innovation vann kampanjen ett prestigefullt pris (läs mer här).

Bonnier

Tryck på playikonen för att se hur Bonnier fångade publikens uppmärksamhet sommaren 2021.

Hi3G (Tre)

Tryck på playikonen för att se hur Tre tog ut sitt budskap över Stockholm med 100% SoV, genom att utnyttja både Play Spectacular och väggen runt.

Tryck på playikonen för att se hur Disney tog ut sitt budskap.

Tryck på playikonen för att se hur Disney tog ut sitt budskap om Moon Knight.

Tryck på playikonen för att se hur Disney tog ut sitt budskap om Obi-Wan Kenobi, genom bland annat att använda hologram.

Läs mer om kampanjen här.

IKEA

Tryck på playikonen för att se hur IKEA tog ut sitt budskap över Stockholm sommaren 2022.

Lego

Tryck på playikonen för att se hur Lego tog ut sitt budskap.

SF

Tryck på playikonen för att se hur SF tog ut sitt budskap om Batman våren 2022.

Stadium

Tryck på playikonen för att se hur Stadium interagerade med publiken 2022, och läs mer om kampanjen här.

Tryck för att se hur Tekniska Museet väckte uppmärksamhet.

UIP

Tryck för att se hur UIP väckte uppmärksamhet.

Unibet

Tryck för att se hur Unibet väckte uppmärksamhet.

Unilever - Pukka

Tryck för att se hur Unilever använde adshel för sampling.

Tryck för att se hur Västermalmsgallerian väckte uppmärksamhet.

Ring oss

08 522 400 00. Eller skicka ett email till info@clearchannel.se