screenbeyond.jpg
Nyheter / Insikter

The next and the beyond

2020 har varit ett annorlunda och utmanande år som samtidigt öppnat upp nya möjligheter för den som hållit sig nära sina kärnvärden och upprätthållit kommunikationen med sina målgrupper i en mix av online- och offlinekanaler.

Klicka här för att komma till
The Next and The Beyond

För att förstå hur vi ska avrunda 2020 på bästa sätt och få ett försprång in i 2021 är det viktigt att veta hur vi svenskar mår och beter sig nu, hur vi konsumerar media och hur vi rör oss utomhus. Vi behöver också ha koll på de viktigaste lärdomarna från coronakrisen och hur vi bäst rustar oss inför fortsatta år i ett snabbskiftande medielandskap; hur säkerställer vi en marknadskommunikation som driver konvertering utan att göra avkall på det långsiktiga varumärkesbyggandet?

Tankar och insikter om detta och mycket annat har vi samlat i The next and the beyond.

Vill ni ta del av fler insikter eller planera er nästa kampanj; kontakta oss gärna här!

Kontakt

Anna Wiksten

Chief Marketing Officer