Nyheter

Nyheter

Kontextuell relevans ännu viktigare när ”COOKIEDÖDEN” tar oss.

Med ett starkt utomhusår 2019 i ryggen går vi nu in i 2020 – ett år som bjuder på ett fullspäckat evenemangsschema, inte minst på sportsidan. Det finns mängder med smarta, kreativa och effektfulla möjligheter att bygga varumärke, ha hög relevans och skapa träffsäker kommunikation genom att ta tillvara på synergieffekterna i mötet mellan de traditionella bredare och de digitala smalare medierna. Vår expert Karl Höglund förbereder dig inför marknadsåret 2020 genom att ta fasta på några av de trender som vi kommer få se mer av framöver.

Läs mer
Nyheter

Digitalt ger nya möjligheter.

Med ett starkt utomhusår 2019 i ryggen går vi nu in i 2020 – ett år som bjuder på ett fullspäckat evenemangsschema, inte minst på sportsidan. Det finns mängder med smarta, kreativa och effektfulla möjligheter att bygga varumärke, ha hög relevans och skapa träffsäker kommunikation genom att ta tillvara på synergieffekterna i mötet mellan de traditionella bredare och de digitala smalare medierna. Vår expert Karl Höglund förbereder dig inför marknadsåret 2020 genom att ta fasta på några av de trender som vi kommer få se mer av framöver.

Läs mer
Nyheter

Reach – även lokalt.

Med ett starkt utomhusår 2019 i ryggen går vi nu in i 2020 – ett år som bjuder på ett fullspäckat evenemangsschema, inte minst på sportsidan. Det finns mängder med smarta, kreativa och effektfulla möjligheter att bygga varumärke, ha hög relevans och skapa träffsäker kommunikation genom att ta tillvara på synergieffekterna i mötet mellan de traditionella bredare och de digitala smalare medierna. Vår expert Karl Höglund förbereder dig inför marknadsåret 2020 genom att ta fasta på några av de trender som vi kommer få se mer av framöver.

Läs mer
Nyheter

Kanal för samhällskommunikation.

2020 bjuder på ett fullspäckat evenemangsschema, inte minst på sportsidan. Det finns mängder med smarta, kreativa och effektfulla möjligheter att bygga varumärke, ha hög relevans och skapa träffsäker kommunikation genom att ta tillvara på synergieffekterna i mötet mellan de traditionella bredare och de digitala smalare medierna. Vår expert Karl Höglund förbereder dig inför marknadsåret 2020 genom att ta fasta på några av de trender som vi kommer få se mer av framöver.

Läs mer
Nyheter

CAMPAIGNS WE LOVE

Nu närmar sig 2019 sitt slut och vi kan se tillbaka på ett starkt år med många fina utomhuskampanjer. Vår expert Karl Höglund kommer med spaningar från The Drum out of home awards 2019 och listar tre internationella utomhuskampanjer från året som tar fasta på några av de kreativa trender som råder.

Läs mer

Ring oss

08 522 400 00. Eller skicka ett email till info@clearchannel.se