Nyheter

Nyheter / Press

Clear Channel lanserar POP Classic Proof of Posting

Vi på Clear Channel vill alltid att du som kund ska ha full överblick över dina kampanjer. Därför lanserar vi under vecka 26 en ny version av POP, Proof of Posting, för vår klassiska produkt adshel. Flera av våra produkter kommer efter hand att inkluderas i den nya POP-rapporten.

Läs mer
Nyheter

Clear Channel är stolt sponsor av Hemmavasan 2020.

I år sätter coronaviruset käppar i hjulet för Cykelvasan och Ultravasan. Men det blir ett riktigt lopp i år också, bara lite annorlunda. Clear Channel fortsätter vara mediepartner till Vasaloppet och i sommar, för första gången i historien, flyttar loppet ut till allas egna favoritstigar. 

Läs mer
Nyheter / Press

Framtidens kommunikatörer är här.

I onsdags presenterades vinnarna i Young Lions Sweden, digitalt på Facebook och på KOMMs hemsida. Tre kreatörspar kröntes till vinnare i kategorierna PR, digitalt och design: Paola Alonso Chapel, Mathilda Helenasdotter, Fjodor Brandt, Fredrik Sevandersson, Sofia Gustafsson och Maja Stampe.

Läs mer
Nyheter / Press

Fotografiska och Clear Channel sätter upp utomhusutställning i världsklass – en konst-paus i en upp- och nervänd vardag

21/4-20
Albert Watson, Lennart Nilsson, Mandy Barker, Andres Serrano och Anton Corbijn. Från den 27 april kan stockholmare uppleva verk av femtio av världens främsta fotografer i utställningen Open Air Exhibition – på våra ytor runt om i Stockholm. Utställningen syftar till att ge en konst-paus i en upp- och nervänd vardag och pågår mellan 27 april-10 maj.

Läs mer
Nyheter / Insikter

Häng med dina målgrupper på svemestern.

Förra sommaren innebar en rekordökning för svensk semester och allt pekar mot att trenden håller i sig 2020. Missa inte chansen att stärka relationen med nuvarande och nya målgrupper när Sverige går in i svemestertider.

Läs mer
Nyheter / CSR

Stockholmarna sluter upp för att uppmärksamma lokala favoriter.

En vecka har gått sedan vi introducerade Stockholm Locals – en utomhusguide för lokala pärlor, genererad av stockholmarna själva. Sedan dess har många tagit chansen att tipsa om lokala aktörer som förtjänar att synas på våra digitala skärmar. Framför allt märks ett stort engagemang för restauranger och bagerier.

Läs mer