Nyheter / Insikter, Press

Clear Channel samlade branschen för höstens efterlängtade medieevent

12/11-21
Nära 600 branschkollegor slöt upp för att mingla och ta del av de senaste nyheterna och inspirationen på Clear Channels höstevent. Med stort fokus på framtidens utomhusreklam och smartare räckvidd lanserades de senaste satsningarna inom mätbarhet, målgruppsdata och programmatic, under en kväll program leddes av Parisa Amiri. Menyn signerad Spessos Desirée Jaks och en underhållning i världsklass av Zara Larsson satte guldkant på en kväll som vi sent kommer att glömma.

Det var helt fantastiskt att återigen få träffa så många kunder och partners och fylla en hel kväll med det senaste branschsnacket och intressanta spaningar.

Claes Kugelberg, kommersiell chef på Clear Channel
axlmedia-ax302539.jpg
Scenen med Zara Larsson Beyond reach 10 nov 21
Mat Beyond reach 10 nov 21
axlmedia-ax302420.jpg

Kontakt

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Anna Wiksten

Chief Marketing Officer