Nyheter / Insikter, Press
Clear Channel samlade branschen för höstens efterlängtade medieevent
12/11-21
Nära 600 branschkollegor slöt upp för att mingla och ta del av de senaste nyheterna och inspirationen på Clear Channels höstevent. Med stort fokus på framtidens utomhusreklam och smartare räckvidd lanserades de senaste satsningarna inom mätbarhet, målgruppsdata och programmatic, under en kväll program leddes av Parisa Amiri. Menyn signerad Spessos Desirée Jaks och en underhållning i världsklass av Zara Larsson satte guldkant på en kväll som vi sent kommer att glömma.
Det var helt fantastiskt att återigen få träffa så många kunder och partners och fylla en hel kväll med det senaste branschsnacket och intressanta spaningar.
Kvällens programpunkter
Menyn var signerad Desirée Jaks, kökschef på Spesso
Lokalen mitt i staden
Kontakt
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Anna Wiksten
Chief Marketing Officer