Inspiration – kampanjer som visats på våra ytor

Showcase

Disney+ skapade impact med hologram

3/5-22
Finns det något bättre sätt att fira lanseringen av Obi-Wan Kenobi på Disney+ än genom att dominera hela tunnelbanan? Disney+ massiva lansering inkluderade allt från klassiska ytor, digitala skyltar, helfoliering och givetvis något självklart för fansen: hologram.

Läs mer
Showcase / Inspiration, Kampanjer

Netflix vände världen upp och ner

7/6-22
Stockholm öppnade dörren till den parallella dimensionen The Upside Down när Netflix tog över gator, tunnelbanestationer och Medborgarplatsen med en spektakulär utomhuskampanj för att uppmärksamma premiären av Stranger Things, säsong 4. Netflix förebådade ankomsten av nya säsongen med en imponerande och massiv out-of-home-kampanj, med allt från 3D och AR till stora projiceringar. Olika versioner av kampanjen visades på 15 stora landmärken över hela världen, där Stockholm blev en viktig bricka.

Läs mer
Showcase / Inspiration, Kampanjer

E.ON

Julen 2021 använde E.ON både ljud och ljus för att nå ut och skapa extra uppmerksamhet med den storslagna kampanjen "Nu tändas (och släckas) tusen juleljus".

Läs mer
Showcase / Kampanjer

Stadium

Stadium lät publiken interagera med sina personliga tränare i början på året 2022. Genom att scanna en QR-kod kunde publiken skicka in en fråga och få svar på skylten live, av en PT.

Läs mer
Showcase

Stockholm Locals

För att bidra till mångfald i stadslivet under pandemin öppnade Clear Channel upp plattformen och gjorde det möjligt att lyfta lokala pärlor i några av Skandinaviens största städer.

Läs mer
Showcase

Stockholm Underground

Gav små band det ljus de förtjänar genom att koppla den underjordiska musikscenen i Stockholm med våra digitala skärmar runt om i stan.

Läs mer