
Inspiration – Underhållnings- och mediabranschen
Utomhusreklamens möjligheter är en viktig anledning till att den är effektfull och dröjer sig kvar i människors medvetande, utan att vara påträngande eller störande. Här har vi samlat kampanjer som har skapat stark varumärkeskännedom med snabb och bred räckvidd över hela landet. Dels kampanjer som har nyttjat den smarta tekniken och de digitala möjligheterna för att skapa extra relevans och interagera med sina målgrupper, och kampanjer med imponerande wow-faktor som gått utanför ramarna och överraskat sin publik.
C More














Discovery
Tryck på playikonen för att se hur Discovery tog ut sitt budskap runt OS 2022.
Tryck på playikonen för att se hur Discovery tog ut sitt budskap om Mullvaden hösten 2022.














Disney











Tryck på playikonen för att se hur Disney tog ut sitt budskap om Dopesick hösten 2021.
Tryck på playikonen för att se hur Disney tog ut sitt budskap om Boba Fett julen 2021.
Tryck på playikonen för att se hur Disney tog ut sitt budskap om Moon Knight våren 2022.
Filmstaden 2020








Tryck på playikonen för att se Filmstadens kampanj från 2020.
HBO 2021






Netflix




Tryck för att se hur Netflix tog ut sitt budskap om Stranger Things sommaren 2022.
Viaplay (Nordic Entertainment Group)





Stockholmsmässan 2019




Kungliga Operan 2021




Warner Music Sweden 2018




SF
Tryck för att se hur SF tog ut sitt budskap julen 2021.
Tryck för att se hur SF tog ut sitt budskap om Batman våren 2022.
Sony Pictures
Tryck på playikonen och se Sony Pictures kampanj från vecka 41, 2021.
Spotify 2020-2022








United International Pictures (UIP)

















