Inspiration – Interiör- och byggvarubranschen

Utomhusreklamens möjligheter är en viktig anledning till att den är effektfull och dröjer sig kvar i människors medvetande, utan att vara påträngande eller störande. Här har vi samlat kampanjer som har skapat stark varumärkeskännedom med snabb och bred räckvidd över hela landet. Dels kampanjer som har nyttjat den smarta tekniken och de digitala möjligheterna för att skapa extra relevans och interagera med sina målgrupper, och kampanjer med imponerande wow-faktor som gått utanför ramarna och överraskat sin publik.

Inom interiör- och byggvarubranschen finns många bolag som genom försäljning av möbler, växter, konst, pynt, textiler, inventarier, verktyg och byggmaterial är med på att göra våra boenden til hem. Företagen har påverkat genom att under åren nå ut till miljontals av invånare i Sverige med kampanjer på Clear Channels ytor. Här får du en inblick i ett axplock av dessa kampanjer, genom båda stillbilder och rörligt innehåll.

Tryck på bilden för att se hur Blomsterlandet tog ut sitt budskap på Clear Channels ytor.

Tryck på bilden för att se hur Clas Ohlson tog ut sitt budskap på Clear Channels ytor 2019.

IKEA

Tryck på playikonen för att se hur IKEA tog ut sitt budskap sommaren 2022.

Tryck för att se hur Nordiska Galleriet tog ut sin kampanj i Sverige 2021.

Tryck för att se hur Sova tog ut sitt budskap 2019.