Nyheter

Nyheter / Hållbarhet, Press

Clear Channel blir sponsor för Guldäggets nya specialpris.

15/3
Sveriges främsta kreativa reklamtävling, Guldägget, har i år en ny kategori med syftet att premiera kommunikation som bidrar till en snabbare omställning mot ett mer hållbart samhälle. Priset, som fått namnet Omställningsägget, presenteras i samarbete med Clear Channel.

Läs mer
Nyheter / Insikter, Inspiration och Kampanjer

Clas Ohlson gjorde staden ljusare med kreativ kampanj

13/12-23
Utomhusreklam har förmågan att lysa upp i staden. Detta drog Clas Ohlson till sin spets i mörkaste november då de skapade stor uppmärksamhet med en lysande kampanj som tog för sig och skapade impact. Clas Ohlsons budskap visades både på klassiska och digitala ytor, och toppades av ett bussväderskydd i Stockholm dekorerat med 1 190 meter ljusslinga med inte mindre än 9 200 LED-lampor.

Läs mer
Nyheter / Kampanjer, Press

Kampanjen Metro Meditation finalist i The Drum Awards

9/11-23
Vi är otroligt stolta och tacksamma över att vara en av finalisterna i The Drum Awards, kategori Social Purpose: OOH med vår kampanj Metro Meditation som gick på Clear Channels ytor i Sverige, Norge och Danmark i början av 2023.

Läs mer
Nyheter

Höstens andra Breakfast Club tar plats i Göteborg

16/10-23
Clear Channel bjuder in till Breakfast Club i olika städer i Sverige. I september kunde kunder och partners ta del av insikter i Malmö, och nu är det dags för Göteborg. Tisdag 24 oktober serveras insikter och frukost på Pigalle.

Läs mer